No vagi per dit | Les relacions es tensen entre el PP i Sebastià Aguiló

El regidor Sebastià Aguiló (Cs). / joan mora. sóllerj. mora
Joan Mora
Des de l’esclat de la primera confrontació entre el PP i el regidor no adscrit Sebastià Aguiló a compte del repartiment d’ajudes al petit comerç, les relacions entre els dos socis de l’equip de govern de l’ajuntament de Sóller no passen pel seu millor moment. L’últim xoc ha estat a tancament de l’aparcament de la rotonda del túnel de sa Mola, al Port, ja que Aguiló volia convertir-lo en un recinte per estacionar els remolcs d’embarcacions, un problema per al qual els veïnats del municipi demanen solució des de fa anys.
Final al «cutrerio» de fotocopiar mapes i plànols
Després de molts d’anys sense editar un sol document d’informació turística, Sóller ha imprès nous plànols i mapes del municipi per distribuir-los a través de les oficines d’informació turística. Aquest material gràfic servirà per substituir el «cutrerio» (com deien del propi Ajuntament) d’haver de donar fotocòpies als turistes que s’interessen per conèixer què hi ha per Sóller.
Arribarà la pau entre Bunyola i Palmanyola?
Bunyola i Palmanyola des de sempre s’han mirat de reüll, especialment des de que fa poc es suggerís la idea de suprimir l’entitat local menor. Per calmar els ànims, l’Ajuntament encapçalat pel nacionalista Andreu Bujosa ha suggerit crear una comissió entre les dues entitats locals per tal de calmar tensions i «tractar els temes que puguin afectar a les relacions amb les dues institucions».
La intensa activitat d’Apesteguia a Whatsapp
El batle de Deià, Lluís Apesteguia, és un gran aficionat a l’ús de les noves tecnologies per informar els seus veïnats de l’activitat musical. No hi ha dia que el batle no remeti missatges massius que solen arribar quan és hora de partir a dormir. És d’admirar la feina que li deuen dur preparar-los amb la gran quantitat d’emoticons que sol utilitzar.
Suscríbete para seguir leyendo
- Los okupas desalojados del hotel Bellevue: “Hace poco vine a Mallorca y entré aquí porque me dijeron que podía estar por 150 euros”
- El empresario Gaspar Forteza ‘Parín’: «Muy pronto los turistas preferirán pasar los veranos fuera de Mallorca»
- Desalojan a los 'okupas' en el hotel Bellveue de Puerto de Alcúdia
- Tensión vecinal en una reunión con el Govern y el Ayuntamiento por los 60 pisos nuevos de Cas Català: 'Esto será una ratonera
- Los vecinos de Cas Català sacan tarjeta roja contra las 60 viviendas proyectadas
- ¿Cuánto costaría comprar una de las 60 viviendas de precio limitado proyectadas en Cas Català?
- Denuncian a un regidor de Santanyí por cortar el pino de su vecina sin permiso
- El Ayuntamiento de Puigpunyent compra la finca de sa Mola (Galilea), de 300.000 metros cuadrados