Diario de Mallorca

Diario de Mallorca

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Concurs

Final a una nova edició de Llegir per Créixer

Al suplement de dimecres que ve publicarem els guanyadors del tercer trimestre del concurs de Santillana i 'Diari de l'Escola'

Alumnes de 1r d´ESO B de l´IES Capdepera.

El concurs Llegir per Créixer, organitzat per Santillana Illes Balears i Diari de l'Escola arriba a la fi.

Al suplement de dimecres que ve publicarem el nom dels guanyadors de la convocatòria del tercer trimestre, les respostes de la qual es varen poder enviar fins el passat 27 de maig.

Tots els centres que varen resultar premiats a les convocatòries del primer i el segon trimestre, ja han rebut els premis atorgats per Santillana, com mostren les fotografies corresponents a algunes de les escoles i instituts premiats al segon trimestre.

Llegir per Créixer és un concurs organitzat des de fa més de dues dècades per Santillana Illes Balears i Diari de l'Escola que pretén fomentar la lectura en català i castellà entre els escolars de les illes. Cada trimestre es proposen diverses lectures per a alumnes des de tercer d'educació primària fins a quart d'ESO. Després, cada grup-classe ha de respondre una sèrie de qüestions que es publiquen a Diari de l'Escola. Entre els que responen correctament, Santillana sorteja diversos lots de llibres per als alumnes i per al centre educatiu. Al suplement de la setmana que ve coneixerem el nom dels guanyadors del tercer trimestre.

A més, abans de final de curs es publicaran els títols dels llibres de lectura proposats per al curs que ve, per tal que qui ho desitgi pugui començar a llegir-los durant les vacances d'estiu.

Recordau que podeu seguir tota l'actualitat del concurs a la seva pàgina de Facebook https://www.facebook.com/llegirpercreixer. A més, hi ha dues pàgines web que permeten aconseguir més informació, recursos i guies de les lectures proposades. Són: www.llegiresunbonpla.cat (llibres en català) i www.leeresunbuenplan.net (llibres en castellà).

Compartir el artículo

stats