Una dècada
Magda Català Rayó
Avui fa deu anys que va morir mon pare. Una dècada. Fa quasi un terç de la meva vida que ell no hi és. I crec, a més, que aquest terç que va dels vint-i-pocs als trenta-pocs, és una etapa bastant definitòria vitalment. Queden poques coses de la filla que va conèixer, però crec que estaria orgullós de qui soc avui, i això em tranquil·litza. El que encara no he estat capaç d’acceptar és que també hi ha versions d’ell que mai no podré conèixer.
I perdoneu la intromissió en aquest espai comunitari. Aquest era el diari que ell portava a casa cada diumenge des que tenc memòria. Al final, els espais col·lectius també són la suma de petites històries íntimes travessades per sentiments universals, no?
T’enyor, papà.
- Dani Fernández detiene su concierto en el Mallorca Live Festival 2026 por una emergencia médica: “La salud de la gente es lo primero”
- Una ruta por seis oficinas públicas en Palma para intentar ser atendido: «Es muy difícil conseguir una cita previa online con 68 años, no sé muy bien cómo hacerlo»
- Alta traición de Demichelis: el Mallorca, en shock absoluto
- Aitana convierte el Mallorca Live Occident 2026 en una extensión de su 'Cuarto Azul'
- Esther Romero, directora de Cáritas Mallorca: 'Damos ayudas de 800 euros para habitaciones compartidas; sostenemos un sistema perversísimo
- La nueva campaña de bonos del pequeño comercio arrancará el próximo jueves: cómo canjearlos y tiendas adheridas
- El Mallorca Live Festival 2026 no se libra de los atascos en su primera jornada pese al amplio despliegue de tráfico
- Aitana convierte el Mallorca Live Occident 2026 en una extensión de su 'Cuarto Azul'