Saltar al contenido principalSaltar al pie de página

Una dècada

¿Ya nos sigues?Márcanos como medio preferente
Añádenos en Google

Magda Català Rayó

Barcelona

Avui fa deu anys que va morir mon pare. Una dècada. Fa quasi un terç de la meva vida que ell no hi és. I crec, a més, que aquest terç que va dels vint-i-pocs als trenta-pocs, és una etapa bastant definitòria vitalment. Queden poques coses de la filla que va conèixer, però crec que estaria orgullós de qui soc avui, i això em tranquil·litza. El que encara no he estat capaç d’acceptar és que també hi ha versions d’ell que mai no podré conèixer.

I perdoneu la intromissió en aquest espai comunitari. Aquest era el diari que ell portava a casa cada diumenge des que tenc memòria. Al final, els espais col·lectius també són la suma de petites històries íntimes travessades per sentiments universals, no?

T’enyor, papà.

TEMAS

  • Cartas al director
Tracking Pixel Contents