Saltar al contenido principalSaltar al pie de página

DIADA DE MALLORCA

Patria, jo t’estim

¿Ya nos sigues?Márcanos como medio preferente
Añádenos en Google
Cartas de los lectores

Cartas de los lectores

Tenc moltes maneres de dir t’estim /

però aquesta és sa que més m’agrada /

amb sa llengo que he après de nin. /

Del Cel sent s’esclafit d’una tronada / 

quan dic Patria, jo t’estim. /

I mon cor no cap dins es pit quan sent aquesta paraula /

Patria, jo t’estim. /

De Formentera a Menorca, d’Eivissa a Mallorca /

tot mar blava, muntanya poderosa i Pla florit. /

Balears, terra estimada, jo només tenc una paraula /

Patria, jo t’estim. 

TEMAS

  • Patria
  • cartas
  • Eivissa
  • Menorca
  • Formentera
Tracking Pixel Contents