MARIA JAUME presenta VOLTES I VOLTES (Mallorca)
(21.30 h)
La cantant, guitarrista, compositora, i una de les principals referències de lemergent escena musical femenina i mallorquina, Maria Jaume, rebla el clau i ofereix una nova visió de si mateixa al seu nou disc, Voltes i voltes.
Les cançons creixen en tempo i en brillantor. La seva veu avellutada acarona unes lletres tan pròximes com àcides, on experiència i acció salternen a parts iguals. Un feliç desequilibri on les tristeses es combaten amb ironia i cada llum es contraposa amb lombra corresponent; les dues cares de cada moneda que conflueixen sempre en un desenllaç ple de bellesa. Ho corroboren hits de pop radiant com Me desplom, Dunes de cous-cous, o el primer senzill, 2008; però també moments de reflexió com la deliciosa Com te nhas anat.
Habitual dels escenaris dels principals festivals i sales del país (MMVV, Acústica, Porta Ferrada, Mobofest...), Maria senfila a lescenari de Ses Voltes amb el seu pop suau, valent i intimista.
____________________
Nota:
Durant els concerts de Cançons de la Mediterrània de Ses Voltes, hi haurà servei de restauració i bar. Podeu dur de ca vostra el vostre tassó reutilitzable.