Resum del curs
Amb el curs es fa una introducció al màrqueting en línia, al Community Management i a l'ús d'Internet a Espanya. Es veu la figura professional del Community Manager i la seva importància dins les empreses. S'explicarà el funcionament del màrqueting a les xarxes socials. Veurem les principals xarxes socials i la seva relació amb la Web 2.0. Hi haurà una formació pràctica amb la Introducció al Social Media Plan.
A qui va dirigit
Prioritàriament dirigit a persones en situació d'atur i empadronades a Palma.
Imprescindible:
- Comptar amb DNI o NIE vigent.
- Trobar-se en edat laboral en el moment d'iniciar el curs.
- Coneixements i utilització activa de xarxes socials (especialment Facebook, Twitter i Linkedin).
- Disposar d'ordinador portàtil per a la realització del curs.
- Fluïdesa en l'ús de l'ordinador i Internet.
- Motivació i habilitats de comunicació, orientació al client i un bon nivell d'expressió escrita.
Imparteix: Jordi Cubain Arenas