Impartit per Nines Carrascal (Histrión Teatro)

És cert que hi ha alguns espectacles es es venen tots sols? Es pot considerar que un bon projecte no necessita distribució? És aplicable a la distribució aquest «va sonar la flauta per casualitat»? La distribució és una assignatura pendent que requereix estratègies de comercialització i màrqueting. El valor de la venda ja no està només en el valor artístic del producte, sinó també en el seu valor de marca.

Llicenciada en Història Contemporània i Màster en gestió cultural, música, teatre i dansa (ICCMU).

Inicia la seva trajectòria al 1995 en l’àmbit de la producció i distribució d’arts escèniques amb la companyia Histrión Teatro, amb la qual ha produït més de 25 espectacles. L’any 2004 crea Escena Distribució. Com a docent imparteix nombrosos tallers de producció i distribució. Participa com a ponent en fòrums i trobades del sector i ha dirigit diversos estudis de recerca sobre l’activitat escènica.

L’any 2018 se li va encarregar el comissariat de Mercartes (trobada professional del sector de les arts escèniques).