D’11.00 a 13.00 h. Programa especial Festes de Sant Jaume 2023 a Titoieta Ràdio. El podeu escoltar al 107.7 de l’FM o a través d’Internet a www.titoieta.cat.

17.0 0 h. Castells aquàtics.

Vine a gaudir dels castells d’aigua per a totes les edats, divertiments, crispetes i animacions infantils. Activitat organitzada per l’Ajuntament d’Algaida al camp de futbol es Porrassar.

19.00 h. A l’exposició Ferments d’Art del col·lectiu artístic Ou Verd, Taller de Shibori amb el vi a càrrec de Katrin.

L’exposició romandrà oberta els dies 22, 23, 24 i 25 de 18.30 a 21.30 h.

Organitzada per Ou Verd amb la col·laboració del celler Can Majoral, Tot Foto i Hotel Artmadams. A l’antic celler de can Borràs, al carrer de la Victòria número 11.

21.00 h. Sopar solidari a la fresca.

A benefici de l’agermanament del municipi amb Ciudad Antigua, Nicaragua a través del Fons Mallorquí de Solidaritat. Donació per comensal: 1,00 €. Consultau les normes per a participar en el sopar a les pàgines d’informació d’aquest programa. L’Ajuntament

convidarà a gelat. A les Escoles.

22.30 h. XX Gran Concurs de PlayBack.

Per a participar en el concurs, consultau les normes que trobareu a les pàgines d’informació d’aquest programa. Activitat gratuïta organitzada pel Casal de Joves d’Algaida. A les Escoles.