El nuevo reality show que causa sensación en Twitter se llama #CabreraShore y sus primeros concursantes son @JRBauza, @ppbalears, @rboschsans y @CompanyBiel. Así, y ante la noticia publicada en exclusiva por DIARIO de MALLORCA sobre los consellers que usan medios públicos para excursiones privadas a Cabrera, un tuitero de Baleares creaba este hashtag "en un momento de inspiración", parodiando al reality de MTV España. La reacción de los usuarios de la red social no se hizo esperar para criticar con comentarios irónicos y muy indignados los #SaraoSaCabrera o los #saraosPP. Aquí, algunos de los tuits más relevantes.

Retallades en educació? Millor menjar llagosta a #CabreraShore.

#CabreraShore no tienen vergüenza!! Panda de ladrones. Y lo que aún queda por saber...

Retallades en educació? Millor menjar llagosta a #CabreraShore

Isern suprimeix campaments joves @ajuntpalma xq no donen llagosta al menú #CabreraShore

¡¡Vaya verano en #cabrerashore !! No nos ha faltado langosta, Moët & Chandon, submarinismo, boat party's, playa... y todo de gratis.

Muy fan de los hashtags #saraosPP #lafestadelPP. Vais pillando nuestro programa electoral ¡¡JAJAJA!! Somos la droit divine.

'Consellers usan medios públicos para excursiones privadas a Cabrera'. Grande Mateu Ferrer informando sobre #CabreraShore.

#SARAOSaCABRERA El govern Bauzà s'ho passa bomba mentre la gent no sap com arribar a final de mes. VERGONYA !!!

Conec alguns familiars d'un dels consellers que van participar en el #SaraoSaCabrera i és veritat lo publicat.

Ja sabem perquè el govern s'esforça en reduir l'ús públic als espais naturals. Per fer #SaraosPP sense ser molestats.

Si hem de reduïr dèficit podrien haver començat pels #SaraosPP #SaraoSaCabrera no retallant salut, serveis socials i educació #lafestadelPP

#CabreraShore los Consejeros de Baleares se pegan la buena vida con dinero de tod@s

@rboschsans entre les retallades educatives, atacs al català, espanyolització del BOIB i el #CabreraShore ens ho poses fàcil: #BoschDimissió

#CabreraShore, o la història d'un govern que volia descobrir quin limit de tolerància té la societat respecte la seva manca de vergonya

#CabreraShore uno de los mejores que he usado en mucho tiempo, no se quién ha sido el artífice. Mi más sincera enhorabuena!

Els propers dos estius a IB3... #CabreraShoreCabreraShore! No t'ho perdis, @CompanyBielCompanyBiel i @rboschsansrboschsans no ho faran!