Producte de Mallorca: DOP Pla i Llevant
DOP Pla i Llevant: Ara més que mai consumeix vi de Mallorca
Vins de la terra amb servei d'entrega a domicili
Redacció | Felanitx
Davant qualsevol crisi surt l'oportunitat de reinventar-se, i el sector vitivinícola mallorquí n'és un bon exemple. La vida a la vinya i al celler no pot aturar, de manera que el sector ha pres consciència col·lectiva i ha unit forces per dur a terme accions de promoció conjunta entre els principals representants del vi mallorquí, la Denominació d'Origen Protegida Pla i Llevant, la DO Binissalem i la IGP Vi de la Terra Mallorca, per evitar la forta caiguda del consum del vi.
Precisament el consumidor local de vi mallorquí ha estat essencial per assegurar la subsistència actual dels cellers. I en aquest sentit, els esforços s'estan enfocant a fomentar el consum local de vins de proximitat, elaborats amb varietats autòctones i amb personalitat pròpia de la terra i del paisatge de l'illa, qualitats que aprecia molt el consumidor local en un vi mallorquí i que precisament els cellers mallorquins fan que sigui així.
Per arribar directament al consumidor, algunes bodegues del Pla i Llevant han posat en marxa un servei de venda online dels seus vins i servei d'entrega a domicili, respectant sempre les mesures sanitàries establertes perquè el consumidor no s'hagi de moure de casa sense que això sigui un impediment per continuar gaudint del vi mallorquí i, de passada, seguir mantenint aquest sector encara actiu.
Gaudeix del vi a casa
En aquest enllaç podreu trobar la llista dels cellers de Pla i Llevant que ofereixen servei:
http://doplaillevant.com/tots-els-cellers-del-pla-i-llevant-amb-servei-de-vi-a-domicili/
- El tardeo de Sant Sebastià se desborda y obliga a cerrar la plaza de Cort: los asistentes se saltan el cordón policial
- Los okupas del apartahotel de Cala Bona dicen que pagaron el ‘alquiler’en Manacor y en Son Gotleu
- Intervienen en Baleares 13 armas de airsoft que superaban el límite de potencia de disparo
- Pollença: El joven Jaume Coll logra la hazaña del Pi de Sant Antoni
- Los tres últimos okupas abandonan el apartahotel de Cala Bona tras alcanzar un acuerdo y no ser denunciados
- Jesús Soler Cabrera: «Soy de Son Roca, vivo en Filadelfia y sé por qué votan a Trump»
- Éxito rotundo de las 'llonguetades' de Sant Sebastià en Palma: «Aquí están los palmesanos de verdad»
- Escolarización curso 2025-2026: Educación no hará zona escolar única en Palma sino que la dividirá en dos macrozonas