Producte de Mallorca: Can Joan de s'Aigo
Can Joan de s'Aigo tornarà a obrir les portes
Oferiran les especialitats típiques mallorquines
Redacció | Palma
La gelateria i xocolateria més emblemàtica de Palma està treballant per tornar a obrir les portes tan aviat com sigui possible.
Quan ho faci, hi tornarà a oferir els gelats, ensaïmades, quartos, cocarrois, panades i xocolata tan exquisits com sempre. A més, ho farà amb totes les mesures higièniques i de seguretat necessàries:
- Hi haurà gel desinfectant a l’entrada de l’establiment i, també, una estora desinfectant per al calçat.
- Tots el cambrers duran mascareta.
- Hi haurà una desinfecció contínua entre client i client, de manera que es limitarà l’aforament i s’assegurarà la total desinfecció de taules i cadires abans que entri un nou client.
- Cada dia, el local es desinfectarà amb sistemes de pulverització.
- No hi haurà carta en paper, però sí que es podrà consultar amb el mòbil, a través d’un codi QR.
Servei per endur
Cal destacar que també oferiran la possibilitat de comprar els seus productes per emportar. També es podran fer les comandes per telèfon. Estau atents al seu Facebook.
- Aviso de los promotores de Baleares: o cambia el modelo económico o se edificará en rústico
- Indignación en el tardeo de Sant Sebastià: Una mujer con una discapacidad invisible denuncia el trato discriminatorio de la Policía Local
- El chupinazo de Can Vinagre critica la masificación: 'Disfrutad hoy porque mañana volveremos a ser la ciudad franquicia, donde nuestros hijos no podrán vivir por el alquiler turístico
- El duro interrogatorio del juez Carretero a Elisa Mouliaá: 'Dice que se sacó el miembro viril. ¿Sabe usted para qué?
- Bochorno histórico del Real Mallorca ante el Villarreal
- ‘Time Out’ elige cinco ciudades de España y excluye a Palma de su lista
- Detenido en Palma por golpear a varias mujeres en la calle y amenazar a los viandantes con un cuchillo
- Cierran la plaza de Sant Francesc por aglomeración de público en el encuentro de las Cofradías de Sant Sebastià