La Prèvia
Pel Maig, Música
Comença el mes de les flors i arriba carregat de bones propostes musicals. Mirau quines vos poden interessar:
A Alaró, el recital setmanal d’orgue a Sant Bartomeu (avui a les 11.30 hores).
A S’Agrícola de Manacor (20h), recital de cant i piano amb Joan Laínez i Victòria Cortès. Junts i amb la col·laboració d’Andreu Riera interpretaran cançó catalana i òpera.
A Pina, al pati de Can Lluís (19.30h), tenim el Quartet de saxos Conde.
Per demà diumenge tenim a Sant Salvador de Felanitx, el cor Units com brins, acompanyant els cants de la missa i després cantant en format concert. La cita és a les 18 hores.
A les Escolàpies de Sóller (19h), la pianista Suzanne Bradbury i la flautista Úrsila Pomar, presenten un programa amb obres de Schubert, Franck i Sarasate.
Dilluns, a Sant Francesc de Palma (20.15h), segueix el festival d’orgue, amb el cor de cambra Cantúria dirigit per Ricard Terrades, solistes vocals i l’organista Rafel Riera. En el programa, el monumental Requiem de Duruflé.
També dilluns i a S’Agrícola de Manacor (20h), poesia i música en homenatge al pintor Riera Ferrari.
A Palma i en el Teatre Principal (19h), el grup Huialfàs Ensemble oferirà una combinació de música tradicional, jazz i clàssica.
Suscríbete para seguir leyendo
- Una madre trabajadora demanda a su empresa por no permitirle conciliar su vida familiar en Mallorca
- La lluvia da una tregua a Mallorca... pero por poco: la Aemet pone fecha al regreso de las tormentas
- Condenado un empresario de Mallorca a cinco años de cárcel por defraudar más de 340.000 euros a la Seguridad Social
- Tomás Ripoll, cardiólogo en Son Llàtzer: «La mayoría de afectados por la enfermedad de Andrade son mallorquines de origen»
- Visitas prohibidas, habitaciones sin luz y ni rastro de contrato: el calvario de tres jóvenes viviendo de alquiler en Mallorca
- La historia detrás de UETAM, la calle que pocos saben descifrar
- El centro comercial Festival Park estudia reducir el espacio dedicado a los cines para ubicar más tiendas
- Los precios de un mítico establecimiento de Palma sorprenden a una turista: 'Por esto en Gijón te cobran dos euros, aquí nos va a costar ocho
