Diario de Mallorca

Diario de Mallorca

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Concurs

Preguntes del tercer trimestre de Llegir per Créixer

Preguntes del tercer trimestre de Llegir per Créixer

Publicam avui els títols dels llibres del lectura proposats per al tercer trimestre.

BASES DEL CONCURS

1. El concurs en qüestió té com objectiu motivar la lectura dels alumnes amb una selecció acurada de lectures indicades per als cursos de segon i tercer cicle de primària i per a tots els cursos d´ESO. A partir de les preguntes que es llançaran a començament de cada trimestre, el grup classe, juntament amb el/la professor/a implicat/da, ens notificarà el seu interès per participar i ens enviarà les respostes a les preguntes per correu electrònic (llegirxcreixer@gmail.com).

2. Per a cada un dels sis cursos es proposa un llibre en castellà i un en català perquè l´alumnat d´un grup classe el llegeixi. Es pot participar a tots els trimestres o només a un trimestre en concret.

3. Cada grup classe contestarà de forma conjunta les cinc preguntes que s´indicaran al costat de cada llibre.

4. Els guanyadors de cada trimestre rebran:

€ 1 lot de llibres per a la biblioteca d´aula, un per a cada curs d´EP

€ 1 Bateria de càrrega per dispositius mòbils, un per cada alumne d´ESO

€ 1 val de 30 euros per al professor/a, un per a cada curs.

4. La data límit per enviar les respostes es publicarà via facebook. Aquest trimestre és el 7 de juny.

5. Els centres interessats a participar ho haurien de comunicar a Grup Santillana al correu electrònic: llegirxcreixer@gmail.com

6. Per a veure informació, recursos, guies i més coses sobre cada una de les lectures que hi participen visiteu:

€ Lectures en català: www.llegiresunbonpla.cat/

€ Lectures en castellà: www.leeresunbuenplan.net/

7. Per a rebre notificacions i estar informat sobre el concurs, xerrades amb autors, altres premis, etc. només cal clicar a "m´agrada" de la pàgina de facebook del concurs: https://www.facebook.com/llegirpercreixer o telefonar al 971 760 882.

Compartir el artículo

stats